Leszokni a dohányzási trükkökről, A legjobb trükkök, hogy könnyen leszokjunk a dohányzásról

Hogyan ne szokj le a cigiről?

Letennéd a cigit? Így küzdheted le a 10 legnagyobb kísértést :: Fitness Akadémia Leszokni a dohányzásról, nyugtató ital. Mi történik, ha leszokunk a dohányzásról? Még több termék Változtass a telefonálási szokásokon!

leszokni a dohányzási trükkökről

A telefonálás szintén olyan szituáció, amikor a legtöbb dohányos könnyen rágyújt. Ezt elkerülendő ne tarts cigarettát, öngyújtót vagy hamutartót a telefon közelében! Tweet Share Share A dohányzás egy káros szenvedély. Inkább legyen egy jegyzetfüzeted és egy tollad, amivel játszhatsz. További megszívlelendő tanács, hogy a telefont ne az általában használt kezeddel vedd fel, így is tompíthatsz kicsit a megszokott rutinon.

Ha szükséges, használd a szabad kezed egy dokumentum nyugtató ital teásbögre tartására.

A dohányzásról le lehet szokni! Hasznos tanácsok a füstmentes élethez

Vess be trükköket étkezés után! Ha meg akarsz szabadulni az leszokni a dohányzási trükkökről utáni leszokni a dohányzásról kínzó kényszerétől, első lépésként nyilvánítsd otthon a konyhát nemdohányzó területté. Az étkezés után pedig örömteli jutalom gyanánt - cigi helyett - kóstolj meg egy új italt. Ha étteremben vagy kávézóban vagy, győződj meg arról, hogy az asztal a nemdohányzó részben van, így könnyebb lesz ellenállni a kísértésnek, hogy rágyújts.

Így kerüld a leszokást követő székrekedést!

  1. 10 tipp a dohányzásról való leszokáshoz - Trükkök a dohányzásról való leszokáshoz
  2. Hagyja abba a dohányzást az első tünetek
  3. A legjobb trükkök, hogy könnyen leszokjunk a dohányzásról - Ripost

Változtass az alkoholfogyasztási szokásokon! Az alkohol és a cigaretta a legtöbb dohányos számára tökéletes párost alkot. Ha szeretnél leszokni a cigiről, egy időre érdemes lemondanod analóg leszokni a dohányzásról alkoholról is.

Elhatároztuk, hogy leszokunk a cigiről?

Nyugtató ital ez az út nem szimpatikus, válaszd a bár nemdohányzó részét, és italfogyasztás közben egyél mogyorót, kártyázz a barátaiddal, vagy foglald le valamivel a kezed. Ha általában sört vagy bort fogyasztasz, ezekhez az italokhoz erősebben kötődik a dohányzás kényszere, mint máshoz. Így tehát a leszokni a dohányzásról ideje alatt érdemes kipróbálnod néhány koktélt.

A napi utolsó szál helyett: figyelemelterelés A napi utolsó jutalomcigiről szintén nem egyszerű lemondani.

leszokni a dohányzási trükkökről

Burnót : dohánypor szippantása orron keresztül tubákolás - tobacco Bagózás: dohánylevél rágása A nikotin[ szerkesztés ] A nikotin egyike a dohánynövény anyagainak. Képlete: C10H14N2. Levegőn megbarnuló, lúgos kémhatású, erősen csípős ízű, olajos folyadék.

Itt már nem segít más, csak a figyelemelterelés. Írj egy listát a ház körül elvégzendő sürgős munkákról, játssz a gyerekekkel, kezdj el egy új hobbit - különösen olyat, amihez a kéz használata szükséges.

leszokni a dohányzási trükkökről

Leszokni a dohányzásról meg magadnak a feladatok elvégzésére egy időintervallumot, és nagy eséllyel átjutsz a dohányzás utáni sóvárgás kritikus időszakán.

Lásd még